donderdag 2 april 2020

Dutch Doobadoo blog hop

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik meedoen met de eerste blog hop van het Dutch Doobadoo Mixed Media team.
Ik ben bezig geweest in mijn Art Journal in warme zachte kleuren. De mandala is duidelijk een favoriet van mij, en ik kon niet wachten om deze te gebruiken.

Ik ben begonnen met het script stencil en archival inkt om de achtergrond een print te geven. 
Daarna heb ik dit vervaagd met een laag Gesso. Hier en daar heb ik geen Gesso aangebracht zodat het script nog te lezen is.
Met de Faber Castell Gelatos heb ik gewerkt door het mandala stencil. Op een Gesso onderlaag blenden de gelatos echt heel erg goed.
Het achtergrond papier heb ik ook bewerkt met de gelatos in een roze en perzik kleur. Met een kwast en Gesso heb ik daarna de dry brushing techniek aangebracht op de achtergrond.
Gebruikte materialen:



Bedankt voor het lezen mijn blog hop post. Vergeet niet de andere blogs te lezen en een berichtje achter te laten.

16 opmerkingen:

  1. Die Mandela vind ik ook supergaaf!! Leerzaam hoe je alles gedaan hebt en welke producten je hebt gebruikt! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt de doily gebruikt, ben er helemaal verliefd op.
    Niet helemaal op jouw techniek maar er kan nog wel meer mee denk ik.
    Leuke ideeën opgedaan dus.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie art journal heb je gemaakt en inderdaad de mandala is prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave pagina is het geworden.
    Die mandala is echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie pagina, met leuke technieken. Het stencil toepassen met archival en daarna de gesso eroverheen, super leuk effect... thankx voor t idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, leuk dat je een mandala gebruikt heb. Het effect in combinatie met de gebruikte kleuren en producten is supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie pagina lekkere zonnige kleuren waar je blij van word en heel leuk om de letters zo als vage achtergrond te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mandala is inderdaad fantastisch. Prachtig verwerkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jouw creatie is een echte "Beauty" Fauve...heel mooi en bedankt voor de duidelijk uitleg ervan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo met je uitleg gedaan! Superleuk resultaat ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi, bedankt voor de leuke inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke creatie.
    Vind de stap voor stap foto's erg fijn, dan kun je de opbouw volgen.
    De dry brush techniek geeft een mooie achtergrond. prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ik ga de gesso kopen en aan de slag met een leuk stencil

    BeantwoordenVerwijderen