woensdag 29 april 2020

You are my sun my moon and all of my stars.

Wat een vreemde tijd leven wij in op dit moment. Het lijkt alsof alles wat wij als normaal beschouwen opeens is veranderd door de Corona crisis. Wij zijn ondertussen al maanden thuis. En waar ik begon met veel energie en plannen, zijn de dagen nu lang en saai. Ondanks dat ik van nature een huismus ben, voel ik mezelf energieloos en heb ik nergens zin in. Ik hoop dat dit snel weer over gaat zodat ik weer lekker kan genieten van mijn Scrapbooking. Op dit moment heb ik er gewoon echt geen energie voor en kan ik het haast niet opbrengen. Waar ik zelf natuurlijk mega van baal, want Scrapbooking is mijn creatieve uitlaatklep. Gelukkig doen mijn jongens het allemaal heel goed en kunnen ze ook goed met de situatie omgaan. Ook hun missen sport en hun klasgenoten maar gelukkig hebben wij whats app 😁
Ik heb deze pagina laatst gemaakt voor het In the pocket blog. Ik ging weer aan de slag met de Legendary collectie van Cocoa Vanilla Studio. Ik vind hem weer lekker stoer geworden met kleine details zoals de nietjes en steken van de naaimachine. Hier zijn wat close ups.
Mijn volgende post voor In the pocket zal zijn met de Magical Forest collectie van Crate Paper, een prachtige lijn! Ik ben snel weer terug met een update.

Liefs Fauve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten